Friday, January 27, 2012

| inspiration | Asymmetrical maxi dress

Ako som tak dnes prezerala svoje obľúbené blogy narazila som na blogu lostincloset.blogspot.com na giveaway, kde je možnosť vyhrať jedny šaty podľa vlastného výberu zo stránky inlovewithfashion.com. Neváhala som ani chvíľku a začala si prezerať ponuku ich šiat, ktorá je naozaj veľká a veľmi lákavá. Síce s mojím šťastím môžem o výhre asi len snívať :). Našla som ale pár šiat, ktoré ma naozaj veľmi zaujali, no prekvapilo ma, že takmer všetky boli práve tieto dlhé šaty asymetrického tvaru. Nikdy by som nepovedala, že by som si takéto kúpila, ale naozaj ma veľmi zaujali a ak aj túto giveaway nevyhrám, možno sa nejaké objavia na mojom letnom wishliste :). Pre inšpiráciu si môžte prezrieť fotky, možno zaujmú aj vás a budete taktiež uvažovať nad ich kúpou.

 
Sue

3 comments:

  1. maxi šaty se mi moc líbí :)
    sleduji tě,sleduj mě taky jestli chceš :))

    ReplyDelete
  2. nádherné šaty :)) a tie druhé modré su uplne dokonalé ♥

    ReplyDelete
  3. Jo taky mě nejvíc zaujaly tyhle asymetriké dlouhé šaty a vybrala bych si je, kdybych u holek vyhrála :) Jsou krásné!

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment! ♥