Tuesday, June 12, 2012

| beauty | Review: Oriflame skin glow

V minulom článku som vám ukázala tento tónovací krém na tvár od Oriflame, ktorý som si nedávno kúpila. Chcela som len nejaký ľahší na leto miesto make up-u. Mám teda pre vás malú recenziu, ak aj vy plánujete po niečom takomto siahnuť. 
Začnem tým, čo sa mi na ňom páči, a to je teda taká tá "ľahkosť", pleť určite nezaťažuje rovnako ako make up, teda tej mojej vyhovuje. Po nanesení vyzerá sviežejšie, je rozjasnená a príjemná na dotyk. Ako som vám spomínala v tomto článku, zamilovala som sa do broskýň a všetkého okolo nich a tento krém má úžasnú vôňu, ktorej sa nedá ľahko odolať ;).
Mínusom je asi len to, že veľmi nekryje, ale to som od neho ani nečakala. Takže ja som spokojná a za cenu 2,50 € by som po ňom siahla znovu.
Máte s týmto prípravkom aj vy skúsenosti, alebo dávate prednosť nejakému inému tónovaciemu krému? Ak máte nejaké tipy, šup sem s nimi! :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for every lovely comment! ♥